چرا باید کاغذ دیواری آمریکایی بخریم ؟
نوشته شده توسط : جابر احمدی

به نظر من کاغذ دیواری آمریکایی یکی از بهترین کاغذ دیواری های موجود در بازار هست و میتونیم بگیم که طرح های آبرنگی و پتینه ای یکی از محبوب ترین طرح های کاغذ دیواری های آمریکایی به حساب میاد از طرفی دیگه قیمت این کاغذ دیواری ها واقعا مناسب هستن جالب اینجاس که این کاغذ دیواری ها بسیار نازک هستن ولی کیفیت واقعا بالایی دارن این کاغذ دیواری ها مانند دیگر کاغد دیواری ها پلاستیک یا از جنس پی وی سی نیست و به دلیل حفاظت از محیط زیست از پلاستیک در کاغذ دیواری های آمریکایی استفاده نمی شود شما میتونید این کاغذ دیواری ها رو در رنگ ها و طرح های مختلف تهیه کنید البته لازم به ذکر است که برای خرید کاغذ دیواری آمریکایی بهتره از سایتی خرید کنید که هم گارانتی معتبر داشته باشه و هم اینکه نصب رایگان داشته باشه که شما از هر نظر راحت باشید من خودم سال پیش برای خونه خودم کاغذ دیواری آمریکایی از سایت ساختمون دات کام http://www.sakhtemoon.com/list/american-wallpaper/ گرفتم که هم نصب رایگان داشت و هم تا 24 ماه گارانتی شرکتی داشت و از هر نظر از کاغذ دیواری راضی هستم.





:: برچسب‌ها: چرا باید کاغذ دیواری آمریکایی بخریم ,
:: بازدید از این مطلب : 674
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: